Üzleti feltételek

Eladó:

Cégnév és cím: MI holding s.r.o., Sama Chalupku 6296/20F, 07101 Michalovce

ID: 51745020

Adószám: SK2120773831

IBAN:

A cég be van jegyezve a Kassai Kerületi Bíróság Cégjegyzékébe, Sro szakasz, 43991/V.

Telefon: +421905339339

E-mail: info@atekaved.hu

Felelős témavezető: Ing. Jan Hadžala

Felárak átvétele az e-shopon keresztül: non-stop

Nyitva tartás (telefon linken / e-mailben elérhető): Piac tavak 8:30-16:00 óráig.

Szervápolás:

A Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség felügyelősége Kassán székhellyel a Kassa régióban, Vrátna 3, PO BOX A-35, 040 65 Košice 1, , telefon: 055/7290 705, e-mail: ke@soi.sk

Hengeregészségügyi regionális iroda székhelye: Michalovce, Sama Chalupku 5, 07101 Michalovce, Č. határozatok: 2020/00088

Regional Veterinary and Food Administration Michalovce, Sama Chalupku 22, 07101 Michalovce

A webáruház (e-shop) általános szerződési feltételei

I. cikk

A fogalom meghatározása

Weboldalam (e-shop) az MI holding s.r.o., székhelye: Sama Chalupka 6296/20F, 07101 Michalovce

Az eladó az MI holding s.r.o., székhelye: Sama Chalupka 6296/20F, 07101 Michalovce

A https://tvojakava.sk e-shop áru- és szolgáltatásszállítója az MI holding s.r.o., azaz a székhelyem: Sama Chalupku 6296/20F, 07101 Michalovce

Minden e-shop látogató, aki az e-shopon keresztül kötelező erejű megrendelést hozott létre, vásárló. A zákava, különösen a zákava sz. 102/2014. kivitelező alatt azt a természetes személyt kell érteni, aki a kivitelezői szerződés megkötése és teljesítése során nem elsődleges tevékenysége, foglalkozása vagy foglalkozása körében jár el.

Az e-shopom egy nagy sebességű interneten és távoli hozzáférésben elhelyezkedő számítógépes rendszer, amely lehetővé teszi a webes termékek elektronikus eszközzel történő megrendelését.

Az áruk vagy szolgáltatások minden, az e-shop oldalain közzétett termék, amely megrendelhető (van feltüntetett ára és ez nem nulla).

A vásárlók teljes mértékben elfogadják az elektronikus kommunikációt, különösen az e-shopon keresztül, e-mailben, valamint telefonos kommunikációt, kivéve, ha vitathatatlan, hogy a vevővel vagy az őt szállító személlyel kommunikál.

Az eladó és a vevő kapcsolatáról ezek a súlyos dolgok, amelyek csak rossz szándék a törvényi szabályozást megjelölni, nem csak az információs szolgáltatás jogi szolgáltatása és az információs szolgáltatás címzettje közötti viszonyról szólnak. , kivéve, ha közöttük másként állapodnak meg.

A foglalási kérelem az eladó e-shopja oldalain közzétett aktuális ajánlatából egyes elérhető áruk (azaz "készlet") jogilag kötelező érvényű lefoglalása, kizárólag azon a helyen történő fizetési lehetőséggel, ahol a megrendelés nem történik meg. elhelyezett és megvásárolt nem kötelezi Önt a lefoglalt áru lefoglalására vagy más módon történő átvételére, ha áruként a "személyes eladás - árufoglalás" választja. A foglalási kérelmet zárt borítékban lehet benyújtani. Az ily módon lefoglalt áru vevő részére az értékesítési helyen történő díjmentesen és korlátozott ideig történő értékesítése anélkül, hogy a foglalást elfogadná (nem tudja véglegesíteni a rendelést vagy lezárni az üzletet), átszáll a vevőre. a fenntartott áruk megvásárlásában való részvétel joga. Vevők számos kérést rezvereziu zalušciu egy rózsa. Az eladó jogosult a foglalási kérelmet törölni, ha a vevő által lefoglalt áru nem található vagy nem az értékesítési helyen van tárolva. A visszaállítás megszűnése automatikusan megtörténik, amikor a visszaállítási időszak hiába jár le. Az üzlet egésze (beleértve a lefoglalt áru vevő felé történő megvásárlására vonatkozó kötelező vásárlási folyamat lebonyolítását, annak vásárló általi elfogadását, a lefoglalt áru kifizetését és átvételét) kizárólag az értékesítés helyén (az ún. "kőboltnak" nevezik). Ez az üzleti tudás nem vonatkozik a foglaláson alapuló tranzakcióra, mivel az az értékesítés helyén történik.

cikk II.

Az ár

Az áruk és szolgáltatások összes feltüntetett ára végleges, beleértve a 10% ill 20% ÁFA.

Az eladót a vásárláskor az e-shop oldalán feltüntetett ár köti.

Az e-shopban kínált szortiment árai eltérhetnek az eladó értékesítési pontján érvényes szortiment áraitól.

cikk III.

Megrendelés

A megrendelés a rendelési folyamat e-shopban történő megerősítésével jön létre az áruk vagy szolgáltatások vásárló általi kiválasztásával, beleértve a megrendelőlap teljes kitöltését és elküldését az eladónak. A megrendelés helyes és szabályszerű lebonyolításához szükséges a megrendelésben a szükséges adatok kitöltése, valamint a megrendelt áruk vagy szolgáltatások szállítási és fizetési lehetőségeinek kiválasztása.

A megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja a megrendelt áruk és szolgáltatások árát. Az elküldést követően a megrendelés a vevőre nézve kötelező érvényűvé válik, azaz javaslat az eladóval adásvételi szerződés megkötésére.

A megrendelés e-shopban történő elküldése után automatikusan generálódik egy tájékoztató e-mail, amely elküldésre kerül a vásárlónak arról, hogy a vevő megrendelését az e-shop feldolgozásra eljuttatta az eladóhoz. Ez az e-mail nem az áru visszaigazolása a par. cikk 5.

Abban az esetben, ha a vevőt kaució fizetésére kérik, ill előleget, vagy banki átutalással történő fizetést választ, azaz bármilyen más fizetési módot, amellyel az áru kiszállítását vagy a szolgáltatás nyújtását megelőzően utal át pénzt, ezt a fizetést a szállító által meghatározott határidőn belül köteles teljesíteni. Abban az esetben, ha a fizetés a megjelölt határidőn belül nem kerül jóváírásra a szállító számláján, az eladó a megrendelést a vevő előlegfizetési kötelezettségének elmulasztása vagy az előleg megfizetésének elmulasztása miatt törölheti.

A megrendelés eladó általi visszaigazolása adásvételi szerződést hoz létre, amelyet csak a vevő és az eladó közös megegyezése alapján lehet módosítani vagy kiegészíteni, hacsak jogszabály vagy egyéb jogszabály másként nem rendelkezik. A megrendelés eladó általi visszaigazolása az eladó elektronikus üzenete, amelyet a vevő e-mail címére küldött, vagy rövid szöveges üzenetet küld a vevő mobiltelefonszámára, amelyet a vevő a megrendelésében feltüntetett, azzal a tájékoztatással, hogy milyen mértékben fogadja el. a vevő megrendelése vitathatatlan. Elektronikus üzenet az eladótól, amely nem erősíti meg, elutasítja vagy elutasítja a vásárló megrendelését, ill egyébként egyértelműen nem fogadja el a vevő megrendelésének elutasítását.

Ha az eladó a megrendelés feldolgozási határidőn belül nem tudja teljesíteni a megrendelést vagy annak egy részét a legjobb erőfeszítések megtétele mellett, pl. ha az árut nem gyártják, nem áll rendelkezésre a gyártónál vagy a szállító külső raktárában, a gyártó olyan súlyos változtatásokat hajtott végre, hogy a megrendelés teljesítése lehetetlen, vagy vis maior okok miatt az eladó elállhat a rendeléstől, amely a vevőt tájékoztatják. Az eladónak jogában áll elállni a rendeléstől abban az esetben is, ha a vevő a megrendelésben hamis vagy megtévesztő, nem ellenőrizhető adatokat adott meg, például hibás e-mail-címet, telefonos elérhetőséget vagy téves ill. nem létező cím. Ha a vevő előleget fizetett, az eladó köteles azt neki 14 napon belül visszaküldeni a megrendelés elállása vagy lemondása esetén.

Abban az esetben, ha a vevő lefoglalja az árut, abban az esetben nem jön létre kötelező érvényű megrendelés vagy javaslat adásvételi szerződés megkötésére. Az eladó a lefoglalt áru átvételének lehetőségéről értesíti a vevőt, a jelen foglalás 3 munkanapig érvényes és ettől az értesítéstől kezdődően fut e-mailben vagy SMS-ben, ha pedig nem kerül átvételre a határidőn belül. meghatározott időszakon belül a foglalás lejár. A vevőnek lehetősége van a foglalás bármely elemét módosítani vagy elutasítani, akár részben is. Ebben az esetben a tulajdonjog az áru fizetésének pillanatában száll át a vevőre, és a szerződés csak akkor jön létre, amikor a vásárlás az eladó üzletében történik.

cikk IV.

Fizetési feltételek

Az e-shopban az alábbi módokon fizethet árukért és szolgáltatásokért:

fizetés utánvéttel (az áru átvételekor közvetlenül a futárnak fizet)

fizetés a ComGate fizetési átjárón keresztül

fizetés készpénzben személyes átvételkor az üzletben

fizetés előlegszámla alapján - előre, az áru számlánkra történő beérkezése után kerül kiszállításra

részletfizetés fogyasztási hitellel

számla alapján történő fizetés a számlán feltüntetett esedékességgel

fizetés ajándékutalvány alapján.

Az ajándékutalvány egy előre kifizetett összeget jelent, amelyet a vásárló vásárláshoz használhat fel elegendő szabad előre kifizetett pénzeszközzel. A kupon érvényességi ideje fel van tüntetve. Az ajándékutalvány névértéke a vásárlóval egyeztethető.

Az egyes fizetési módok pótdíjait az Art. Jelen általános szerződési feltételek VI.

Az eladó kedvezményes lehetőségeket biztosíthat a vevőnek:

kedvezmény az e-shopban történő regisztráció árából,

ismételt vásárlási kedvezmény,

kedvezmény egyszeri kedvezményes kupon alapján,

A kedvezmények nem vonhatók össze.

V. cikk

Szállítási feltételek

Eladó köteles az árut a megrendelés létrejöttétől számított 30 napon belül eljuttatni a vevőnek, kivéve, ha másként állapodtak meg, vagy ha az árura nem határoztak meg hosszabb szállítási határidőt.

Ha az áru raktáron van, a lehető legrövidebb időn belül a kapacitás szerint szállítjuk.

Ha a megrendelés több árut és szolgáltatást tartalmaz, és ezek egy része nincs raktáron, erről a vevőt részszállítási lehetőséggel tájékoztatjuk.

Az áruval együtt a vásárló számlát (adóbizonylatot), utasításokat, valamint az árura vagy szolgáltatásra vonatkozó egyéb dokumentumokat küld a gyártótól.

A teljesítés helyének az a hely minősül, ahová az árut leszállítják.

Az eladó a szállítást a vevőhöz az alábbi módon végzi:

a. Express One futárcég

b. futár cég Packeta

Cikk VI.

Szállítási díjak, csomagolás és fizetési lehetőségek

Előlegszámla alapján vagy fizetési átjárókon keresztül történő bankszámlára történő előlegfizetés esetén a Szlovák Köztársaság területére történő szállításért díjat számítunk fel:

A Express One futárcég által kézbesített összes megrendelés a raktárunkból való feladást követő 2 munkanapon belüli kézbesítéssel - 1995 Ft ÁFA-val

5 kg-os rendelések csomagolással és kitöltéssel fuvarozó kiválasztása esetén Csomag - postaköltség 1490 Ft ÁFA-val / utánvéttel ezzel a lehetőséggel nem lehetséges /

Utánvétes fizetés esetén (a futár átvételekor fizet), a Magyár Köztársaság területére történő szállításért díjat számítunk fel:

futárcég általi szállítás esetén a raktárunkból való feladást követő 2 munkanapon belüli kiszállítással - 2485 Ft utánvéttel

Az eladó megállapodhat a vevővel a szokásostól eltérő (fent említett) eljárásban az áruk vagy szolgáltatások küldésekor, valamint ezen szolgáltatások árában.

Az eladó az azonnal elérhető árut elküldheti a vevőnek, és a megrendelés fennmaradó részét a törvényes határidőn belül pótlólag kiszállíthatja, de feltéve, hogy a vevőt a megrendelésben foglaltakon kívül további postaköltség nem terheli.

cikk VII.

A tulajdonjog átadása

A tulajdonjog az eladótól a vevőre száll át a tárgynak az eladótól vagy fuvarozótól való átvételének pillanatában.

cikk VIII.

Az adásvételi szerződés felmondása

A Vevőnek jogában áll a megrendelt áruktól vagy szolgáltatásoktól az adásvételi szerződés megkötésétől számított 24 órán belül elállási díj nélkül elállni a megrendelésre, a fogyasztó egyedi igényei szerint vagy kifejezetten egy fogyasztó számára készült áruk esetén.

cikk IX.

A fogyasztó azon joga, hogy az árut indoklás és a fogyasztó utasítása nélkül visszaküldje

törvény (a továbbiakban: törvény) alapján. 102/2014. §-ában foglaltak szerint a távollévők között kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áru értékesítése vagy szolgáltatásnyújtás során történő fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról (a továbbiakban: Törvény). 7. és azt követően az áru átvételének napjától számított 14 naptári napon belüli elállási jog, ha az eladó a jelen törvény szerinti tájékoztatási kötelezettségét teljesítette, egyéb esetekben a bek. törvény 2. vagy 3. §-a. Ha az adásvételi szerződés tárgya az áru kiszállítása, a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől még az áru átadása előtt.

Ha a fogyasztó élni kíván e jogával, köteles az adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatát legkésőbb a meghatározott időszak utolsó napjáig személyesen eljuttatni az eladó elérhetőségi címére annak nyitvatartási idejében, vagy elállási nyilatkozatát benyújtani. postai szállítással legkésőbb a határidő utolsó napján az elérhetőségeken megjelölt címre, vagy a joggyakorlás más tartós adathordozón rögzített felvétel formájában is gyakorolható. A fogyasztó a szerződéstől való elállásról szóló értesítést követően köteles személyesen elküldeni vagy átadni az elállt szerződés tárgyát annak minden dokumentumával együtt - pl. az eredeti számlát, használati utasítást és egyéb dokumentációt az áruról, amelyet az áruval együtt, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül kézbesítettek (Tvt. 10. § (1) bekezdés). Javasoljuk, hogy a vásárlók saját használatra készítsenek egy másolatot a számláról, és küldjék el az árut ajánlott levélben és biztosított küldeményként. A szerződéstől való elálláshoz az alábbi űrlap kitöltésével lehet legalább a csillaggal jelölt tételeket kitölteni:

ELÁLLÁS A VÉTELI SZERZŐDÉSBŐL

Ne küldje el nekünk az árut utánvéttel, a küldeményt nem fogadjuk el.

Az e-shop üzemeltetője az áruért/szolgáltatásért kifizetett összeget, beleértve a szállítási költséget is, az 5. pont szerint visszatéríti. 9. § bek. 3) sz. 102/2014. valamint a szerződéstől való elállás kézbesítésétől számított 14 napon belül bizonyíthatóan az áru megrendelésére fordított költségeket, de az áru átvételét megelőzően a pénzt nem köteles visszaküldeni, vagy a fogyasztó nem bizonyítja, hogy árut küldtek, ez nem vonatkozik arra az esetre, ha az eladó azt javasolta, hogy ő maga vegye át az árut.

Az áru visszaküldésének költsége a fogyasztót terheli.

A szerződéstől való elállás joga nem vonatkozik a 7. §-ban meghatározott árukra és szolgáltatásokra. 6 betű törvény a)-l) pontjaira. 102/2014. z Z. Megjegyzés a 6. ponthoz - ide tartoznak például a fogyasztói igények alapján készült áruk, a higiéniai okokból vissza nem küldhető áruk, ha becsomagolták és ezt a csomagolást feltörték, a védőcsomagolás feltörése esetén a nyilvántartások értékesítése és a pontban meghatározott hatályos jogszabályban a jelenlegi megfogalmazás elérhető.

A fogyasztó viseli az áru értékének minden olyan csökkenését, amely az áru funkcionalitásának és tulajdonságainak megállapításához szükséges mértéket meghaladó használatból következett be.

X. cikk.

A szerződő felek jogai és kötelezettségei

  Az eladó és a vevő minősül a szerződő félnek.

A vevő köteles:

átveszi a megrendelt árut, ez nem érinti a szerződéstől való elállás jogát,

kifizeti a megállapodás szerinti ellenszolgáltatást az áruért vagy szolgáltatásért az eladónak,

ellenőrizze a csomag sértetlenségét, ill és maguk az áruk, amikor átvételre kerülnek.

Az eladó köteles:

árut szállítani a vevőnek a megkívánt minőségben, mennyiségben és a megállapodás szerinti áron,

gondoskodni arról, hogy a kínált áru megfeleljen a Magyarországon hatályos jogszabályoknak,

az áruval együtt, vagy kiegészítésképpen megküldi a vevőnek az áruval kapcsolatos minden dokumentumot, mint az áruról szóló számla, reklamációs levél, használati útmutató magyar nyelvű, kodifikált formában.

cikk XI.

Magánélet

törvény (törvény) szerint kezeljük a személyes adatokat. 18/2018 Coll. módosításával a személyes adatok védelméről.

Az üzemeltető a vásárló személyes adatait harmadik személynek nem adja ki, kivéve a kiválasztott áruszállítást vagy szolgáltatást biztosító fuvarozó céget, illetve ellenőrzés esetén az állami hatóságoknak, illetve kölcsönös megegyezés alapján közvetítőnek. törvény szerint kötött megállapodás. 18/2018 Coll.

Az Üzemeltető köteles a személyes adatokat megfelelő technikai és szervezési intézkedések megtételével biztonságossá tenni, mielőtt azokat illetéktelen személyek számára hozzáférhetővé tenné. Ezenkívül az üzemeltető minden alkalmazottja köteles betartani a személyes adatok bizalmas kezelését.

pontja szerint meghatározott jogokkal az érintettet megilletik. 19. és azt követő §-ok számú törvény 18/2018 Coll. a személyes adatok védelméről a módosított formában, különösen:

a) tájékoztatáshoz való jog, amelyet jelen tartalom és feltételek teljesítenek,

b) az érintettre vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférés kérésének joga - a Szt. 21. §-a abból áll, hogy kérheti, hogy adatait milyen módon és célból kezeljük, miközben ezt a kérését a kapcsolattartási e-mail címen jelezheti. .

c) a személyes adatok helyesbítéséhez való jog - a törvény 22. §-a lehetővé teszi a személyes adatok helyesbítését, ha azok elavultak,

d) a személyes adatok törlésének joga - Szt. 23. §, akkor élhet vele, ha nem érdekli, hogy az üzemeltető továbbra is kezelje a személyes adatokat,

e) a személyes adatok kezelésének korlátozásához való jog - a Törvény 24. §-át akkor alkalmazza, ha úgy véli, hogy a személyes adatok kezelése jogsértő módon történt,

f) a személyes adatok kezelése elleni tiltakozás joga - Tvt. 27. §,

g) a személyes adatok hordozhatóságához való jog,

h) a felügyeleti hatósághoz történő kezdeményezés joga a kezelt személyes adatokkal kapcsolatban.

Az üzemeltető a következő személyes adatokat kapja meg a vásárlótól: cím, keresztnév, vezetéknév, szállítási cím, számlázási cím, telefonszám, e-mail cím. amelyeket a megrendelés helyes feldolgozása érdekében dolgozunk fel. Ezeket a személyes adatokat archiválási célból 10 évig tároljuk. A megrendelés feldolgozásának részeként a személyes adatok feldolgozása számla kiállítása, raktári (szállító) bizonylatok kiállítása, szállítás biztosítása, valamint könyvelés céljából történik.

Az üzemeltető egy közvetítőt, a heureka.sk internetes portál üzemeltetőjét bízta meg a Verified by ügyfelek szolgáltatásával, a Heureka Shopping, s.r.o. céggel. székhellyel Karolínska 650/1, 186 00 Prága, IČO: személyes adatok feldolgozása az e-shop üzemeltetője nevében a keresztnév, vezetéknév, e-mail cím, valamint a megrendelt áruval kapcsolatos információk kiértékelése céljából a vásárlás minősége. Az értékelés céljából a közvetítő egyszeri e-mailt küld a vevőnek az értékelés lehetőségével.

Ezek a webhelyek rögzítik az Ön IP-címét, információkat arról, hogy mennyi időt és mennyi időt tölt ezen oldalak megtekintésével, valamint információkat arról, hogy mely oldalakról érkezik hozzánk, és milyen tartalmat böngészik. A sütik olyan szöveges fájlok, amelyek az Ön számítógépén tárolódnak, és a webhely forgalmának mérésére és az oldalak megjelenítésének testreszabására is szolgálnak, és ezeknek a fájloknak köszönhetően jobb minőséget tudunk kínálni. Egyes cookie-k harmadik felek fájljai, pl. Youtube, Google és hasonlók.

Az oldal feldolgozza az ún technikai cookie-k, amelyek az oldal megfelelő működéséhez szükségesek, preferenciális cookie-k, amelyek információkat tartalmaznak, pl. az Ön által beállított nyelvről és névről, valamint az analitikai cookie-król, amelyek segítenek megérteni az Ön viselkedését az oldalon, de olyan hirdetési sütiket is, amelyek segítségével nyomon követhetjük érdeklődését. Az utolsó három típusú cookie-t visszautasíthatja.

A cookie-kat bármikor törölheti, vagy beállíthatja gyűjtésüket közvetlenül az Internet böngésző beállításaiban, valamint weboldalunkon.

Amennyiben a vásárló hozzájárult személyes adatainak az e-shopban történő e-mail marketing célú kezeléséhez, beleegyezett a kapcsolattartási e-mail címre e-mail üzenetek küldéséhez.

Az e-mail marketing célú személyes adatokat a vezeték- és vezetéknév, e-mail cím vonatkozásában öt évre adjuk át. Ezeket a személyes adatokat harmadik félnek nem adjuk át.

Hozzájárulását a vásárló személyes adatok feldolgozásával együtt bármikor visszavonhatja, mi pedig azonnal töröljük azokat. A kijelentkezés a felhasználói fiókban található jelölőnégyzet törlésével is lehetséges (ha a vevő felhasználói fiók létrehozását kérte). Az Ön által megadott személyes adatokat a továbbiakban nem használjuk fel e-mailes marketing célokra.

Amennyiben a vásárló hozzájárult személyes adatainak az e-shopban történő SMS marketing célú kezeléséhez, úgy beleegyezett marketing SMS üzenetek küldéséhez a telefonszámra.

Az SMS marketing célú személyes adatok vezeték- és vezetéknév, telefonszám tekintetében öt évre szólnak.

Hozzájárulását a vásárló személyes adatok feldolgozásával együtt bármikor visszavonhatja, mi pedig azonnal töröljük azokat. A kijelentkezés ezen keresztül is lehetséges

cikk XII.

Kártérítés az áru átvételének elmulasztása esetén

1. Az eladónak joga van kártérítésre (a Ptk. 420. és azt követő §-ai szerint), abban az esetben, ha a vevő olyan árut rendelt, amelyet nem mondott el, ill. nem állt el a szerződéstől, és egyidejűleg nem vette át az árut a fuvarozótól, illetve az eladó kérésére személyes átvétel választása esetén az árut az átvételre meghatározott határidőn belül nem vette át. A vevő ezzel a cselekményével megszegte a Kbt. X pont 2. a) pontja, mely szerint a vevő köteles a megrendelt árut átvenni.

2. Az eladó a kártérítés mértékének meghatározásakor elsősorban a szállítási költséget és az áru feladása esetén kapcsolódó díjakat, a csomagolással, a kiszállítással és a megrendelés adminisztrációjával kapcsolatos költségeket, valamint minden egyéb, nála felmerülő költséget veszi figyelembe. a szóban forgó megbízás végrehajtását, és egyben jogosult az elmaradt haszon elszámolására is.

3. Az eladónak joga van a kártérítéshez való jogát nem, vagy csak részben gyakorolni.

cikk XIII.

Záró rendelkezések

Az eladó fenntartja a jogot, hogy jelen általános szerződési feltételeket és reklamációs feltételeket a vásárló előzetes értesítése nélkül is módosítsa. Az általános üzleti feltételek vagy reklamációs feltételek változása esetén a teljes vásárlási folyamatra a megrendelés vevő általi elküldésének időpontjában érvényes általános üzleti feltételek az irányadók, és ezek elérhetők az eladó honlapján.

A reklamációs feltételek szintén ezen általános szerződési feltételek szerves részét képezik.

A megrendelés elküldésével a vásárló elolvasta az általános üzleti feltételeket, valamint a reklamációs feltételeket.

Ezeket a feltételeket a nakupujbezpecne.sk e-shop tanúsítási projekt részeként dolgozták ki

Jelen általános üzleti feltételek és reklamációs feltételek a társaság székhelyén a vásárlók számára megtekinthetőek, valamint az e-shop honlapján közzétehetők.

Ha a fogyasztó nincs megelégedve azzal, ahogyan az eladó panaszát kezelte, vagy úgy véli, hogy az eladó megsértette jogait, lehetősége van az eladóhoz fordulni helyesbítésért. Ha az eladó a helyesbítés iránti kérelemre nemleges választ ad, vagy annak feladásától számított 30 napon belül nem válaszol, a fogyasztó az Sztv. 391/2015. a fogyasztói jogviták alternatív megoldásáról és egyes törvények módosításáról, a vita alternatív megoldásának kezdeményezésére vonatkozó javaslattételi jogról. Az e-shop üzemeltetőjével fennálló fogyasztói jogviták alternatív rendezésére illetékes szerv a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (WWW.SOI.SK) vagy más, a Gazdasági Minisztérium által vezetett alternatív vitarendezési szervezetek listáján bejegyzett illetékes jogi személy. a Szlovák Köztársaság (https://www.mhsr. sk/obchod/ochrona-spobrebitela/alternative-solution-of-consumer-disputes-1/list-of-subjects-of-alternative-solution-of-sumer-disputes -1), míg a fogyasztónak jogában áll megválasztani, hogy a fogyasztói jogviták alternatív megoldásának felsorolt ​​szereplői közül melyikhez forduljon. Ugyanakkor a fogyasztó a HTTP://EC.EUROPA.EU/CONSUMERS/ODR/ címen elérhető online vitarendezési platformon javaslatot tehet vitája alternatív megoldására. Az ajánlattétel díjairól a fogyasztó egy adott alternatív vitarendezési szervezet honlapján tájékozódhat.

A jelen általános szerződési feltételekben, valamint azok elválaszthatatlan részeiben (mellékleteiben) másként nem szabályozott kapcsolatokra a vonatkozó rendelkezések, elsősorban a Szt. törvény 40/1964. törvény 250/2007. törvény 102/2014. törvény 18/2018. 22/2004 Coll. törvény, valamint az 1. sz. 513/1991 Coll.

A vevővel eltérő feltételekkel történő újabb szerződés megkötése esetén a szerződésben rögzített feltételek elsőbbséget élveznek az általános üzleti feltételekkel szemben.

Jelen általános szerződési feltételek, beleértve azok szerves részét, 2022. április 12-én lépnek hatályba és lépnek hatályba.

Reklamációs feltételek

A webáruház (e-shop) reklamációs feltételei az általános szerződési feltételek szerves részét képezik

Reklamáció csak az eladótól vásárolt és a fogyasztó tulajdonában lévő árukra vonatkozik.

Ha a vevő fogyasztó (természetes személy, aki nem üzleti tevékenysége, foglalkoztatása vagy hivatása körében jár el), minden felkínált árura 24 hónap garanciát vállalunk, kivéve, ha az áruval együtt másként szerepel, és az eljárás a Fogyasztóvédelmi törvény és a Polgári Törvénykönyv, valamint jelen panasztételi feltételek szerint. Ha a vevő használt terméket rendelt és erről a vásárlót tájékoztatták, a szavatossági idő 12 hónap. Ha a vevő nem fogyasztó, az eljárás a Kereskedelmi Törvénykönyvben foglaltak szerint történik, és a szavatossági idő 12 hónap, és ezekre a panaszokra a jelen reklamációs feltételek nem terjednek ki, hanem a Kbt.

A jótállási idő az árunak a fuvarozó cégtől vagy közvetlenül az eladótól történő átvételének napján kezdődik, ha az árut a vásárló személyesen, a vevő vagy az általa meghatalmazott személy veszi át, az átvétel napján.

A vevő a hiba felfedezését követően haladéktalanul köteles reklamációt benyújtani az eladónál.

A hibákért való felelősség nem vonatkozik az alábbi használatból eredő hibákra:

a hiba a termék Vásárló által okozott mechanikai sérülése miatt keletkezett,

a termék nem megfelelő kezelése a használati utasításban leírtaktól eltérő módon,

az árut olyan körülmények között használni, amelyek nem felelnek meg az áru természetes környezetének nedvességtartalmának, kémiai és mechanikai hatásainak a használati utasítás szerint,

az áru gondozásának és karbantartásának elhanyagolása,

az áruk sérülése a túlzott rakodás miatt,

a garanciális pecsét sérülése vagy károsodása, ha a termék tartalmaz ilyet,

szakszerűtlen össze- vagy szétszereléssel, ha a vonatkozó jogszabályok előírják,

beavatkozás a termékben, amellyel olyan változtatásokat hajtanak végre, amelyek javítják a termék minőségét, de azokat nem a gyártó vagy az általa meghatalmazott személy hajtotta végre, pl. a processzor túlhúzása,

az árut a dokumentációban meghatározott feltételek, az általános elvek, a műszaki szabványok vagy a biztonsági előírások megsértésével vagy a garanciális feltételek egyéb módon történő megsértésével használja.

A természeti katasztrófa okozta meghibásodások is kizártak a hibafelelősségből.

A hibákért való felelősség nem vonatkozik az áru (vagy annak alkatrészeinek) az áru használatából eredő normál kopására sem. Nem tekinthető hibának, amint az a dolog természetéből, a minimális eltarthatósági időtartamból vagy a rövidebb időre korlátozható fogyasztási időből is következik. Az árun feltüntetik a minimális eltarthatósági időt, eltarthatóságot, fogyasztási időt vagy hasonló időtartamot, ha az áru ilyen jelölés alá tartozik.

A reklamált árut az alább felsorolt ​​címünkre kell elküldeni, de nem utánvéttel, vagy személyesen át kell adni a kapcsolattartási címre. Az árut megfelelően be kell csomagolni, hogy az áru ne sérüljön meg a szállítás során. Az áruhoz csatolni kell a vásárlást igazoló (számla) másolatát és a hibaleírást, vagy javasoljuk a vásárlást igazoló okirattal együtt kitöltött PANASZLAP csatolását. Javasoljuk, hogy a panaszt kizárólag írásban (postai úton) vagy személyesen (nem e-mailben) küldjék el.

Ha a reklamáció tárgya például tartósan beszerelt termék, a vevő köteles maximálisan együttműködni annak érdekében, hogy a reklamáció tárgyát az eladó vagy az eladó által megjelölt harmadik személy megvizsgálja.

Az eladó visszaigazolja a reklamáció átvételét, és a vevőnek megfelelő formában visszaigazolja az áruigény benyújtását. A reklamáció benyújtásának időpontjának az a nap tekintendő, amikor a reklamáció tárgyát az eladónak kézbesítették, de legkésőbb az a pillanat, amikor az eladó a reklamáció tárgyának átvételét lehetetlenné teszi vagy megakadályozza. Ha a visszaigazolás azonnali kézbesítésére nincs lehetőség, úgy azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a panaszkezelésről szóló dokumentummal együtt kell kézbesíteni. A panasz feldolgozásáról szóló visszaigazolást írásban küldjük meg.

Az eladó köteles haladéktalanul, összetett esetekben a reklamáció benyújtásától számított 3 napon belül meghatározni a reklamáció kezelésének módját. Indokolt esetben, különösen, ha az áru komplex műszaki értékelése szükséges, legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül. A reklamáció kezelési módjának meghatározása után az eladó a reklamációt haladéktalanul kezeli, indokolt esetben a panasz később is kezelhető. A reklamáció feldolgozása azonban nem tarthat tovább 30 napnál a követelés benyújtásától számítva. A reklamáció feldolgozására nyitva álló 30 napos határidő lejárta után a vevőnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől, és az áru teljes összegét visszakapja, vagy jogában áll az árut újra cserélni. .

A vevő jogai reklamáció benyújtásakor:

ha az eltávolítható hiba, a Vevőnek joga van térítésmentesen, időben és szakszerűen eltávolíttatni, miközben ezt a hibát szükségtelen késedelem nélkül el kell távolítani,

a hiba elhárítása helyett a vevő követelheti a termék kicserélését, vagy a hiba csak a termék egy részét érinti, az alkatrész cseréjét, ha ez az eladónak az áru árához képest aránytalan költséggel nem jár. vagy a hiba súlyossága,

a hiba elhárítása helyett az eladó a hibás terméket hibátlanra cserélheti, ha ez nem okoz komoly nehézséget a vevőnek,

ha olyan hibáról van szó, amelyet nem lehet eltávolítani, és amely a termék rendeltetésszerű használatát akadályozza, a vevőnek joga van a terméket kicserélni vagy a szerződéstől elállni. Ugyanilyen jog illeti meg a vevőt abban az esetben, ha eltávolítható hibáról van szó, de a hiba javítás utáni újbóli megjelenése vagy nagyobb számú hiba miatt a vevő a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni,

ha egyéb, az áru használatát nem akadályozó, el nem hárítható hiányosságok vannak, a vevőnek joga van a termék árából ésszerű árengedményre.

A reklamáció befejezettnek minősül, ha a reklamációs eljárás a reklamált áru átadásával, annak kicserélésével vagy az áru vételárának visszaszolgáltatásával, árengedmény biztosításával, a teljesítés elfogadása iránti írásbeli kérelemmel vagy annak indokolt elutasításával zárul, míg a vevő személyes átvételt igazol, ill a fuvarozó cég visszaigazolása is okirat arra az esetre, ha a vevő személyesen nem fogadja el az igényt.

A panaszos eljárás eredményéről a fogyasztót a jogszabályban meghatározott határidőn belül tájékoztatják.

Áru sérülésmentes, ill az áru átvételekor ellenőrizni kell a csomagolás sértetlenségét (az áru átvételénél az utasítások szerint), mivel szállítás közben az áru megsérülhet. Javasoljuk a vásárlóknak, hogy az árut csomagolják ki és a fuvarozó jelenlétében vizsgálják meg. Aláírásával kijelenti a futárnak, hogy a csomagolás sértetlen.

Jelen reklamációs feltételek az általános szerződési feltételek szerves részét képezik, és az eladó fenntartja a jogot, hogy azokat bármikor, az eladó előzetes értesítése nélkül is megváltoztassa.

Kapcsolatfelvétel a panaszok elküldésével kapcsolatban: MI holding s.r.o., Sama Chalupku 6296/20F, 07101 Michalovce, info@atekaved.hu, Tel: +421905339 339

Jelen feltételek 2022. június 29-től érvényesek