Szállítás, fizetés és postaköltség

A szállított termék nem illik vagy nem illik Önhöz?

Lépjen kapcsolatba velünk, és azonnal elkészítjük az ingyenes visszaküldési címkét az áruk visszaküldéséhez az Ön által választott Packeta pontra. Az ilyen visszaküldött áruk szállítási költségét mi fizetjük.

1. Szállítás

A megrendelt árut küldjük:

- ExpressOne futárszolgálattal az Ön által választott címre történő kézbesítéssel Csehország egész területén, leggyakrabban az elküldést követő második napon, de legkésőbb 2 munkanapon belül

- a Packeta szolgáltatáson keresztül az Ön által kiválasztott gyűjtőhelyen vagy Z dobozon, leggyakrabban azonnal a feladást követő második napon, de legkésőbb 2 munkanapon belül / súlyhatár 5 kg-ig csomagolással és töltéssel /

2. A kiszállított termék nem illik, ill.

Lépjen kapcsolatba velünk, és azonnal elkészítjük az ingyenes visszaküldési címkét az áruk visszaküldéséhez az Ön által választott szállítási pontra Packeta . Az ilyen visszaküldött áruk szállítási költségét mi fizetjük.

3. Áruszállítási árak – 2022. szeptember 1-től frissítés

Illatos, de nehéz árukat árulunk. Minden további kilogramm kávé egyszerűen további 1 kg-mal növeli a küldemény súlyát :) Ebből a szempontból ideális lenne textil vagy parfüm küldése. Köszönöm a megértést :)

Minden megrendelés: futár ExpressOne postaköltség 1995 Ft ÁFA-val / utánvétes fizetés esetén + 490 Ft ÁFA-val utánvéttel /

5 kg-ig terjedő rendelések csomagolással és kitöltéssel a szállító kiválasztása esetén Packeta - postaköltség 1490 Ft ÁFA-val / utánvét nem lehetséges ennél a lehetőségnél

4. Fizetési módok

- utánvéttel vagy bankkártyával a futárnak az áru kiszállításakor / ez a lehetőség a Zásilkovna szállítási módnál nem elérhető /

- online fizetés ComGate Payments, a.s. - MasterCard, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron, Maestro vagy Diners Club International kártyával fizethet közvetlenül e-shopunkban a megrendelés elküldésekor / elérhetőségei ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, E- mail: payments- podpora@comgate.cz, telefon: +420 228 224 267/

- előre utalással számlánkra a rendelési folyamatban szereplő információk alapján

Minden fizetési módhoz a szállítmányban talál egy számlát a leszállított áruról.